STEDUM - Het kelderduel in 5D tussen Stedum en Ezinge is zaterdag gewonnen door Stedum. Na een spannend duel trok de thuisploeg met 3-2 aan het langste eind. Daardoor sloten de geel-zwarten bij Ezinge aan, want ze staan op zes punten uit zes duels: één punt minder dan Ezinge, maar met de wetenschap in het achterhoofd dat men drie wedstrijden minder heeft gespeeld.
door Gerry Grave
Ezinge leed in Stedum alweer de zesde nederlaag van het seizoen. Trainer Erwin Molog zag opnieuw een team dat echt wel een goal kan maken, maar ook te veel fouten maakte waardoor de tegenstander kon scoren. Daarbij moet ge..










