BEDUM/GRONINGEN - Verschillende jonge voetballers en voetbalsters uit Friesland, Groningen en Drenthe die komend seizoen worden opgenomen in de opleiding van FC Groningen, hebben onlangs kennis gemaakt met de Trots van het Noorden. Daaronder bevonden zich ook twee spelers van SV Bedum.
Een nieuwe lichting spelers treedt komend seizoen weer toe tot de FC Groningen Opleiding. Een groot aantal van de nieuwe spelers kwam onlangs bijeen in de Euroborg, samen met ouders/verzorgers. Het gaat om spelers van onder andere GVAV-Rapiditas, ..










