WINSUM - In Winsum is donderdag de derde fase van de realisatie van de nieuwe woonwijk Munster van start gegaan.
De openingshandeling werd verricht door wethouder Han Hefting, Wouter van Drie (adjunct-directeur gebiedsontwikkeling bij ontwikkelaar Roosdom Tijhuis) en twee toekomstige bewoners van de wijk. Samen legden zij symbolisch een vloerplaat bij één va..










