STEDUM - De Oranjevereniging Stedum blikt terug op drie bijzondere dagen vol muziek, herdenking en feest. Het driedaagse Oranjefeest bracht het hele dorp samen in een mix van cultuur, traditie en gezelligheid.
De aftrap vond zaterdag plaats in de Bartholomeuskerk met een indrukwekkend concert door Showband Marum, versterkt door vier gastmuzikanten van Muziekvereniging Oranje uit Zandt. Onder leiding van de Stedumer dirigent Johan Boekema genoten de aanw..










