Afbeelding

Zwembad Winsum houdt open dag

Algemeen

WINSUM - Zwembad De Hoge Vier in Winsum houdt zaterdag open huis, als start van een nieuw zwemseizoen. 

Het bad opende maandagochtend al zijn deuren, maar zaterdag is dus de feestelijke start van het nieuwe seizoen. Er is muziek, verschillende activiteiten in en om het bad en een kleurplaatwedstrijd ‘met ijs en prijs’. 

Gratis toegang 

De open dag start om 12.00 uur en duurt tot 17.00 uur. De toegang tot het bad is die middag gratis. 

Tijdens het open huis kunnen mensen zich ook aanmelden als vrijwilliger. De Hoge Vier kan namelijk nog wel wat mensen gebruiken die het bad tijdens het zwemseizoen op vrijwillige basis willen ondersteunen. Meer informatie geeft men graag tijdens de open dag.