UITHUIZERMEEDEN - Muziekvereniging SDG uit Uithuizermeeden zet zaterdag dirigente Grétia Wierenga in het zonnetje.
Een malletband, bestaande uit leden, oud-leden en bevriende muzikanten, zal nummers uit de afgelopen 35 jaar spelen, aangevuld door de fanfare die klassiekers uit de jaren zeventig zal spelen. Wierenga staat al 35 jaar voor de slagwerkgroep ..










