‘Na coronamaatregelen zijn we deel van de jongeren kwijt’

31 jan 2022, 10:41 Algemeen

NOORD-GRONINGEN - Verschillende onderzoeken wijzen uit dat de coronamaatregelen in de afgelopen twee jaar een negatieve invloed hebben gehad op het leven van jongeren, maar er zijn ook jeugdigen die zeggen dat het voor hen iets positiefs heeft gebracht. 

Maja Dijkstra is al 22 jaar werkzaam als jongerenwerker bij Cadanz Welzijn en zij schetst een genuanceerd beeld. Cadanz Welzijn is de organisatie die het welzijnswerk in de gehele gemeente Eemsdelta uitvoert en is ontstaan uit het samenvoegen van ..