UITHUIZEN - De SUPbrigade van Duurzaam Hogeland is donderdag het water opgegaan in Uithuizen. Het schoonmaakteam kwam twee keer in actie op het Boterdiep.
Samen haalden inwoners, leerlingen van Het Hogeland College en BOA’s zo’n 12 kilo zwerfafval uit het water. Met sups, kano’s en bootjes visten ze vooral plastic, blikjes en piepschuim uit het water.










