
Erika Hulst nieuwe directeur Omgevingsdienst
AlgemeenGRONINGEN - Omgevingsdienst Groningen heeft Erika Hulst per 1 juli benoemd tot algemeen directeur.
Met deze benoeming kiest men voor continuïteit en zet men een logische stap in de verdere ontwikkeling van onze organisatie. Hulst is al jarenlang verbonden aan Omgevingsdienst Groningen en kent de organisatie, de medewerkers, partners en maatschappelijke opgaven goed. Bestuursvoorzitter Nadja Siersema is blij met deze stap. ,,Met de benoeming van Erika Hulst kiezen we voorvertrouwen en stabiliteit. We kunnen nu verder bouwen aan een sterke ODG.”
Omgevingsdienst Groningen zet zich in voor een veilige, schone en duurzame leefomgeving. Samenwerking, kennisontwikkeling en maatschappelijke betrokkenheid staan centraal.




