De Torenkerk in Winsum.
De Torenkerk in Winsum.

Bezinningswandeling door Winsum

Algemeen

WINSUM - In Winsum kan donderdag 19 februari weer meegedaan worden aan de bezinningswandeling Rondje om de Toren. 

De wandeling start om 19.30 uur bij de Torenkerk en eindigt een klein uur later bij de Centrumkerk. Er wordt afgesloten met koffie, thee en wat lekkers. 

De wandeling begint met een tekst of een gedicht, waarna er ongeveer 10 minuten in stilte wordt gelopen. Daarna wordt er enkele malen stil gestaan voor een kort gedicht of een tekst. Alle deelnemers zijn vrij om tijdens dit rondje stil te zijn, te mijmeren of te praten met mede-lopers. Aan dit ‘Rondje’ mag iedereen meedoen en het gaat altijd door.