De leden van IJsclub Usquert hebben zich drie dagen uitstekend vermaakt op de baan.
De leden van IJsclub Usquert hebben zich drie dagen uitstekend vermaakt op de baan.

IJsclub Usquert blikt tevreden terug

Algemeen

USQUERT - Het bestuur van IJsclub Usquert blikt tevreden terug op de afgelopen vorstperiode.

Woensdag kon de ijsbaan open en konden de leden schaatsen en sleeën. Het was in de avond lekker druk op het ijs en in de warme kantine ’t Hoanekhok’, waar de winterse drankjes zoals kwast, warme chocolademelk en punch gretig aftrek vonden. Men kon die avond ook de schaatsen laten slijpen bij Lietmeijers mobiele schaatsenslijperij.
Donderdag kon de ijspret gecombineerd worden met het genieten van een lasershow van dj Johan. Vrijdagmiddag was de baan ook nog geopend. Rond zes uur werd vanwege de invallende dooi besloten de baan te sluiten. ,,Het is mooi dat dit weer kon en het is voor een ijsclub de zin van het bestaan. Dit is waar we het voor doen en dit is goed voor de club’’, aldus secretaris Richard Hoek.