UITHUIZEN - De gemeente Het Hogeland heeft opnieuw gefaald met de communicatie rond de opvang van vluchtelingen. Deze keer gaat het om de procedure rond het azc in Winsum.
De gemeente besloot deze maand om de tijdelijke opvang van asielzoekers op bedrijventerrein Het Aanleg in Winsum te verlengen van 2029 tot 2032. Daarnaast wordt de accommodatie verbeterd. Men heeft dit gedaan zonder overleg te voeren met Sti..










