WARFFUM - Tijdens haar afscheidssymposium is hoogleraar Marjo Buitelaar (Vlaardingen, 1958) uit Warffum vrijdag koninklijk onderscheiden.
Onder het toeziend oog van burgemeester Hans Broekhuizen van de gemeente Het Hogeland ontving zij de versierselen behorend bij de titel Officier in de Orde van Oranje-Nassau. Ze werden opgespeld door haar partner. Buitelaar, hoogleraar hedendaagse..










