WARFFUM - Het Hogeland was zaterdag het centrum van de wereld voor wandelend Nederland. Op beide dagen liepen zo’n 4500 deelnemers aan Tocht om de Noord routes in Warffum en omgeving. Het oordeel na afloop was unaniem: ‘’Pittig maar prachtig.’’
De deelnemers aan het wandelfeest liepen op beide dagen afstanden die varieerden van 15 tot 40 kilometer. Het ging door kerken, molens, dorpshuizen, over fraai ingerichte terreinen en meer. Dat alles in combinatie met activiteiten die te maken had..










