STEDUM - De iconische tribune van voetbalvereniging Stedum is gesloopt. De grote tribune (met daaronder een gymzaal) op een relatief klein sportpark sprak tot de verbeelding, maar was ook verouderd.
,,De tribune was onlosmakelijk verbonden met onze vereniging. We nemen met weemoed afscheid”, laat de club op haar Facebookpagina weten, ,,maar we kijken ook vooruit: er komt een nieuw, aardbevingsbestendig complex dat ons klaarstoomt voor de toek..










