
Auto raakt van de weg bij Stedum
AlgemeenSTEDUM - Op de Delleweg in Stedum is dinsdagavond een auto op de kop in de sloot beland. Er raakte niemand ernstig gewond.
De oorzaak van het ongeval was klassiek: de bestuurder nam een bocht te ruim, raakte in de berm en verloor na een abrupte stuurcorrectie de controle over het voertuig. De auto schoot over de weg en belandde aan de andere kant in de sloot.
De hulpdiensten kwamen ter plaatse. De automobilist is nagekeken door ambulancepersoneel en hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Een berger heeft het voertuig getakeld en afgevoerd.




