WARFFUM - In de KunstKerk in Warffum is zaterdag 12 en zondag 13 juli werk te zien van Marion Glasbeek. Haar zus Gabriëlle brengt voorafgaand aan de opening een voorstelling rond dementie.
Marion Glasbeek (1954) deed de kunstacademie Minerva in Groningen. Ze schilderde door de jaren heen stillevens van onderwerpen die op haar pad kwamen. Momenteel woont ze in het Groen Gasthuis in Warffum, een plek voor mensen met dementie en geheug..










