
Automobilist gewond na botsing met boom
AlgemeenRASQUERT - Een automobilist is maandagavond omstreeks kwart over acht zwaar gewond geraakt nadat hij met zijn auto tegen een boom langs de N363 bij Rasquert was gebotst.
De brandweer en meerdere ambulances reden met spoed naar de plaats van het ongeval. De traumahelikopter, die uit Nijmegen moest komen, werd aanvankelijk ook opgeroepen, maar later geannuleerd. De bestuurder, een 55-jarige inwoner van de gemeente Het Hogeland, zat bekneld in de auto en moest door de brandweer worden bevrijd.
Drie weken geleden gebeurde bijna op dezelfde plek ook een ernstig ongeluk. Hierbij raakten twee vrouwen ernstig gewond.




